Onetrust, tedarik süreçlerinin yönetim aşamasında birçok departmanın dahil olması gereken süreçleri tasarlamayı, risk analizi yapmayı, tedarikçi değerlendirmelerini yönetmeyi, sözleşme yenilemelerini hatırlatmak için zamanlanmış otomasyon kurallarını kullanmayı sağlar. Bu departmanlar arasında başta satın alma olmak üzere, bilgi güvenliği, iş sağlığı ve güvenliği, kalite gibi birçok alanda uzmanlığı bulunan departmanlar yer alır. 

Üçüncü Taraf Yaşam Döngüsü Otomasyonu ile;

  •  Tedarikçi kabul (onboarding) ve tedarikçi ile fesih (offboarding) süreç yönetimi
    • Tedarikçi başvuru süreci (self assesment)  anketleri
    • Tedarikçi sertifikasyonları ve global risk skorlarının (vendorpedia ile) alınması
    • Tedarikçilerin desteklediği hizmet, süreç, varlık ilişkilerini yönetme
  • Tedarikçi değerlendirme anket süreci
    • Bir çok dili destekleyen hazır anketler
    • Sıfırdan anket oluşturma ve skorlama
    • Kendi kendini / tedarikçiyi değerlendirme anketleri
  • Tedarikçi risk yönetim süreci
    • Risk tanımlama, değerlendirme ve cevaplama otomasyonu
    • Kontrol otomasyonu
    • Risk iyileştirme plan takibi
  • Aynı tedarikçiden alınan birden fazla hizmeti yönetme imkanı (Engagement Management)
  • Ayrı işler için farklı iş akışları kurgulama
  • Sözleşme yönetimi ve takibi
  • Farklı hizmetler için otomatize edilmiş farklı akışlar oluşturabilme imkanı
  • Tüm nitelikleri (attributes) oluşturabilme ve onay süreçlerinin işletimi

Sunmuş olduğu tanımlı ve tanımlanabilen dashboardlar ile sürekli takip sağlayabilir, periyodik olarak raporlar oluşturabilirsiniz.

 

 

Detaylı bilgi taleplerinizi yanıtlayabilmemiz adına iletişim formumuzu doldurabilirsiniz.